God morgon/middag!

Publicerat: 16/07/2011 i just me

Vaknade för ungefär 40 minuter sedan och insåg att jag inte vaknat av väckarklockan som jag ställt på kl 10:00. Då fick jag den där känslan av att jag sovit bort hela dagen och att det inte var bra alls.. Brukar inte känna så när jag vaknar sent på helgen. Men utan verken sen sänggång eller någon seghet från alkohol så kändes det som ett nederlag att komma upp 10 minuter innan 12. Är det inte nästan lite vuxen poäng att få den känslan? Jag kan inbilla mig det i alla fall.

Dagens planer är lite defusa och vet inte riktigt vad som ska göras idag. Vet att jag borde fixa i lägenheten, städa, sitta med mitt webbprojekt, sitta med min kandidatuppsatts och umgås med min sambo som nu har semester i två veckor. Så vi får se vart tagen tar mig. Solen skiner i alla fall vackert ute, så ut måste man ta sig en stund idag *ler*

Nu ska jag tillbaka till, att göra något, och mitt morgon kaffe.

kommentarer
  1. Nojmaja skriver:

    Haha, kanske lite vuxenpoäng 😉 Men då är jag extremt vuxen då jag alltid får ångest av att vakna ”för” sent. Allt efter 9 får jag ångest för haha. Men jag har iallafall kommit igång med en sommarkursuppgift, analysera livcykeln av en CD-skiva, spännande liksom…

Lämna en kommentar