En lugn söndag

Publicerat: 25/07/2011 i just me

Hejsan! De senaste dagarna har det inte hänt allt för mycket intressant egentligen. Igår var vi på en födelsedagsfest där vi spelade TV-spel och umgicks, riktigt trevligt. Annars har det inte hänt mycket.. Man känner dock hur mycket man har saknat diskmaskinen under tiden vi inte haft något. Skönt att få bort det lite enklare än innan, fast så mycket tid tycker jag nog ändå inte att man sparar. Man måste ju skölja allt relativt noggrant innan man ställer in de, så ibland när det är mindre saker som knivar eller liknande så diskar jag dem ändå för hand.

Har satt mig och börjat försöka förstå mig på java-spriptet jQuery, känns som vettigt att ha lite kolla på. Så om någon vet var man kan hitta en hel lista på vad som går att göra med de skulle jag bli oerhört tacksam! =) Ska sätta mig med mock-upen till min hemsida igen. Har gjort två men inte nöjd med någon utav dem.. Har insett att jag är nog lite för petig för mitt egna bästa ibland.

Så nu blir det lite te och skön musik.

Lämna en kommentar