Imorgon blir det konsert!

Publicerat: 24/02/2012 i just me

Denna veckan har det inte blivit så mycket bloggande som jag hade hoppats på, men men. Sådant händer ju! Jag har äntligen blivit så pass frisk att jag har kunnat vara på jobbet en hel vecka och TUR är det! I morgon ska jag nämligen på en konsert med Kapten Röd som huvudband och Movits som förband. Äntligen ska jag få se mina kära Movits! Hade tänkt se dem i somras på Göteborgskalaset, men missade det mitt i allt plugg. Men Kaptenen har jag sett två gånger på ett halvår. En gång på hans releas party på Röda sten i somras och en gång på Musik hjälpen (härliga minnen av frihet och sommar). Så i morgon efter jobbet bär det av till en vän med middag, lite förfest med att göra sig fin och ta något glas och sedan se dem (det kommer upp bilder, lovar). =)

I övrigt så är allt helt okej, är smått förvirrad i tankesmedjan men det artar sig. Är otroligt skönt att jag och min mamma börjar komma varandra nära igen, har saknat både henne och pappa något enormt.

Här kommer en liten bild ifrån veckan som har gått. Har för första gången testat på att göra amerikanska pannkanor, en riktig hit må jag säga.

Amerikanska pannkanor :D

kommentarer
  1. Nojmaja skriver:

    Weeiii du har börjat blogga igen, keep it up 😉 Puss

Lämna en kommentar