Signe

Publicerat: 19/04/2012 i just me

Signe är min nyinflyttade katt som jag har tagit över. Hon är någonstans mellan 4-5 år gammal och jag fick ta över henne då förre ägarens sambo blivit allergisk. Hon har bott hos mig nu i två veckor och vi trivs bra med varandra. Annars så jobbar jag på som fritidsledare och idrottslärare. Trivs riktigt bra där, tyvärr tar mitt vikariat slut i mitten av juni så nu söker jag jobb för fullt och helst inom design och layout. Ju mer jag suttit med små projekt hemma så känner jag att jag är mer för det grafiska, orginalare tror jag är den rätta termen. AD assistent eller liknande hade jag också velat arbeta som. Eller, webbdesign i allmänhet med kodning också hade varit otroligt roligt! Tyvärr har jag inte lärt mig Js eller suttit med hemsidor på senaste och man tappar det när man låter det ligga. Saknar det ändå..

Här kommer lite bilder från senaste tiden =)

På promenad

Sovande Signe

Lämna en kommentar